Benvolgudes i benvolguts,
Us informem que el proper dijous 26 de novembre de 2026 s'impartirà una sessió formativa adreçada al personal assistencial de SSIBE sobre Bactèries multiresistents: panorama actual i mesures de prevenció.
La sessió serà impartida per l'Ana Sanz Infermera de Control d'Infecció.
CONTINGUTS DE LA SESSIÓ
-
Què és un microorganisme multiresistent: definició i panorama actual.
-
Mecanismes de transmissió i de resistència.
-
Importància de les superfícies i de l'aigua sanitària en la prevenció.
-
Tipus d'aïllaments i higiene de mans.
DADES DE LA FORMACIÓ
-
Data: dijous, 26 de novembre de 2026.
-
Horaris (a triar):
-
De 11.00 a 13.00 h.
-
De 15.30 a 17.30 h.
-
-
Lloc: Sala d'Actes, edifici Fleming.
-
Durada: 2 hores.
La formació es realitzarà fora de la jornada laboral. Les hores de participació es comptabilitzaran com a hores efectives treballades.
INSCRIPCIÓ
Data límit d'inscripció: 20 de novembre de 2026.
El dilluns 23 de novembre rebreu un correu electrònic amb la llista de les persones assistents confirmades.
IMPORTANT: GESTIÓ DE LES PLACES
Us recordem que les absències no comunicades perjudiquen altres professionals i poden alterar el bon funcionament de la formació.
Com a professionals, la gestió responsable de les places formatives és un compromís de tothom. Si, per qualsevol motiu, no podeu assistir-hi, és imprescindible que ho comuniqueu amb la màxima antelació possible.
Per a qualsevol dubte o aclariment, restem a la vostra disposició.
Gràcies per la vostra col·laboració.