| Assistencial, Organitzatiu

Habilitem l'alta telemàtica per obtenir identitat digital i que et puguis descarregar l'APP de SSIBE i l'àrea personal al nostre web

A més a més també estrenem noves funcionalitats com l'accés a informació i tràmits en línia.

Durant la pandèmia COVID, cal evitar al màxim les vistes presencials als nostres centres i aquestes darreres setmanes, moltes visites i tràmits ja s'han realitzat de manera telemàtica i telefònica per part dels nostres professionals.

El retorn progressiu a l'activitat passarà doncs per seguir fent de manera no presencial tràmits i visites que ho permetin. És per això que estrenem noves funcionalitats:

  • Creació de la identitat digital en línia: De manera temporal i excepcional, s'ha habilitat un formulari web per obtenir la identitat digital i posteriorment que et puguis donar d'alta a l'App SSIBE. També ho pots demanar per representació dels teus fills o com a tutor/a.
  • Multicanalitat: Totes les gestions es poden realitzar a través de l'àrea personal del web o a través de l'APP.
  • Informació i tràmits en línia. Properament podràs consultar la informació que necessitis i fer tràmits en línia.
  • Avisos personalitzats. Properament totes les visites programades rebran l'avís de citació junt amb recomanacions i pautes a seguir abans de venir al centre, per tal de garantir la seguretat i protecció de tots enfront la COVID19.

És per això que excepcionalment i de forma temporal, ja podeu sol·licitar l'accés a la vostra identitat digital per telèfon i a través d'aquest formulari en línia per que que pugueu obtenir la vostra identitat digital, i així us pugueu descarregar l'APP de SSIBE.

Què permet l'App SSIBE?

  • Avisos de les teves visites programades a l'Hospital de Palamós i el teu CAP, dels teus familiars o persones càrrec
  • Consells i recomanacions per assistir en cada visita programada durant la pandèmia COVID
  • Descarregar-te el teu pla de medicació per anar a la farmàcia
  • Gestionar la teva agenda i anul·lar visites
  • Demanar visita i hora (temporalment desactivat per la pandèmia COVID)
  • Altra informació rellevant com el temps d'espera dels nostres centres, notícies d'actualitat i informació dels centres i avisos generals
  • Informació i tràmits en línia. Pots consultar la informació que necessitis. També pots fer els tràmits en línia següents: presentar una reclamació o suggeriment o agraïment, demanar canvi de metge de família,  demanar documentació mèdica, canviar les dades personals de contacte, presentar un rescabalament, demanar una segona opinió mèdica, i exercir els drets en relació al reglament general de protecció de dades.

Com donar-se d'alta?

Es pot fer per telèfon a través del teu CAP, a l'Hospital de Palamós o Palamós Gent Gran o bé a través d'aquest formulari.

Telèfons de contacte:

  • CAP de La Bisbal de l'Empordà: 972 643 808
  • CAP de Palafrugell: 972 610 607
  • CAP de Palamós: 972 600 616 
  • CAP de Torroella de Montgrí: 972 761 101 
  • Hospital de Palamós: 72 600 160
  • Palamós Gent Gran: 972 609 292 

NOTA:
Us informem que les dades que ens facilitarà seran tractades per la Fundació Hospital de Palamós - Serveis de Salut Integrats Baix Empordà, com a responsable del tractament amb la finalitat de garantir el registre i seguiment del contínuum assistencial. Per a més informació, teniu a la seva disposició la nostra política de privacitat al web 
www.ssibe.cat.  Podeu exercir els vostres drets en matèria de protecció de dades dirigint-se al nostre Delegat de Protecció de dades a la següent adreça dpd@ssibe.cat.

App SSIBE
App SSIBE
App SSIBE