| Organitzatiu, Responsabilitat social corporativa

T’has visitat en algun dels nostres serveis o has estat ingressat a l’Hospital de Palamós?

Dies després rebràs una breu enquesta, on podràs donar la teva opinió

Al gener del 2022 vam implementar el projecte de medició de l'experiència del pacient amb el sistema Net Promote Score (NPS).

Per això si t'has visitat a consultes externes o  urgències o t'has vingut a fer una prova a radiologia de l'hospital, si t'has visitat al CAP o bé has estat ingressat a l'hospital reps una breu enquesta -dies després- al mòbil (sms) o al correu electrònic on ens pots donar la teva opinió en relació al serveis prestats.

La teva resposta ens ajuda a detectar aspectes de millora i així podem dissenyar les accions necessàries per oferir-te un millor servei.

Des de la línia estratègica L'atenció a les persones, del nostre Pla estratègic, conèixer l'opinió de els/les usuaris/àries és una prioritat; fomenta la participació del pacient i ens permet treballar en la millora de la qualitat del procés assistencial i per tant dels serveis que us oferim.

NPS
NPS