| Responsabilitat social corporativa

Donem de 5,8 tones d'aliments i productes per a la higiene personal a Càritas Baix Empordà

L'acte s'ha celebrat a la seu de Càritas Palafrugell fent una visita als diferents espais, al Centre de Distribució d'Aliments i a les botigues El Terrabastall i de roba.

El dia 13 de desembre al matí, SSIBE va celebrar un any més l'acte de donació d'aliments i productes per a la higiene personal a les diferents delegacions de Càritas del Baix Empordà, sent el 15è any en què es realitza la donació.

L'acte es va celebrar a la seu de Càritas Palafrugell, i es va visitar la seva delegació, el Centre de Distribució d'Aliments i les botigues El Terrabastall i de roba.

La donació ha estat possible gràcies a la col·laboració de SSIBE i el Grup Darnés. En total, aquest 2024 s'han recollit 5.810 kg d'aliments i productes per a la higiene personal. El grup Darnés ha realitzat una donació de 2,6 tones i SSIBE ha realitzat una donació de 3,2 tones.

Cada delegació indica prèviament quines són les necessitats de la seva població i la compra i gestió de la donació ha estat a càrrec d'Emporhotel.

Els productes d'alimentació que s'han comprat han estat: llet, oli, aigua, sucs, pasta, cigrons, llenties, ametlles, torrons, neules i cereals. També s'ha comprat productes per a la higiene personal com gel de dutxa i fulles d'afaitar.

A banda del gest de solidaritat, és una acció més de la nostra entitat per contribuir a un entorn més just i ajudar i donar suport a famílies i persones en situació de vulnerabilitat de la nostra comarca. És també una oportunitat per col·laborar amb entitats actives per teixir aliances, sinèrgies i buscar un impacte real en la nostra societat.

A l'acte hi van assistir el President dels òrgans de govern, Lluís Puig; el Gerent de SSIBE, Sr. Xavier Pérez, l'Alcaldessa de Palafrugell, Laura Millán i representants de les delegacions de Caritas.