| Responsabilitat social corporativa, Voluntariat

Ens visiten els alumnes de l’Institut la Sureda de la mà de l’Associació Donem Girona

Junts han treballat la sensibilització sobre les donacions i les cures a pacients hospitalitzats.

A finals de febrer vam rebre una visita d'una desena d'alumnes de l'Institut La Sureda i l'Associació Donem Girona, entitat que sensibilitza sobre la donació i els transplantaments a la província de Girona.

Diferents supervisores d'infermeria de l'Hospital i la responsable de responsabilitat social corporativa els van rebre un matí on van escoltar de primera mà les seves inquietuds i el treball realitzat a l'aula conjuntament amb l'Associació Donem Girona. Alhora, l'adjunt d'infermeria de l'entitat els va explicar la importància de les donacions a la nostra entitat, el treball en xarxa engegat ja fa anys i com les donacions responen a un dret dels i de les nostres pacients.

En acabat, van visitar la 5a planta de l'Hospital on van aprofitar per lliurar a punts de llibre amb missatges d'ànims a pacients hospitalitzats. La resta de punts de llibres els aniran repartint paulatinament l'equip de voluntariat de l'hospital en les properes setmanes.

Des de SSIBE donem suport a iniciatives que apropin les diferents realitats dels nostres centres de salut a la comunitat educativa de la comarca. És una manera de fer-nos presents, obrir-nos a la societat i teixir xarxa amb el nostre entorn.

Visita IES La Sureda i l'Associació Donem Girona
Visita IES La Sureda i l'Associació Donem Girona