Convocatòria Tècnic/a per a la Unitat de Gestió de Recursos Departament Recursos Humans
Referència:
SSIBE-TUGR
Data de publicació:
Termini de presentació de sol·licituds:
CA - Resolució Convocatòria interna/externa Tècnic UGR Departament RH
El Departament de Recursos Humans de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà necessita incorporar un/a Tècnic/a per la Unitat de Gestió de Recursos.
Missió - vinculada a les funcions
Proporcionar suport tècnic en matèria de dotació, administració i gestió de persones en el marc de l'estratègia de Recursos Humans de l'entitat, amb la finalitat de garantir-ne l'adequació i control, buscant la màxima eficiència.
S'OFEREIX:
- Contractació laboral a jornada completa
- Sou segons Grup Professional PAS-TGM del II Conveni Col·lectiu de Treball dels Hospitals d'Aguts, Centres d'Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental, concertats amb el Servei Català de la Salut. I a valorar segons trajectòria professional.
- Incorporació immediata.
- Programa actiu de formació continuada i reciclatge.
REQUISITS:
Formació
- Diplomatura o Grau universitari no sanitari/assistencial.
- Excel
Experiència
- Experiència en el desenvolupament de les funcions del lloc de treball o anàlogues i coneixement en aplicacions informàtiques de l'àrea de Recursos Humans
Perfil de competències específiques
- Habilitats de treball en equip, esperit de cooperació i empatia.
- Alta capacitat d'organització i planificació del propi treball.
- Atenció concentrada i distribuïda, rigorositat.
- Capacitat analítica.
- Orientació al servei, capacitat resolutiva i presa de decisions, efectivitat i assoliment de resultats.
- Comunicació, persuasió i coordinació.
- Persona amb compromís professional amb la Institució i amb la feina, voluntat de millora i formació contínua.
ES VALORARÀ:
- Coneixements d'ofimàtica a nivell usuari avançat (Word, Excel, Access, PowerPoint).
- Formació complementària i coneixements en matèria de Recursos Humans
FUNCIONS:
- Estreta coordinació amb la resta de tècnics del propi Departament de Recursos Humans o d'altres àrees que participin dels mateixos processos, participant del mateix objectiu i resultat comú.
- Configuració (establir el % de jornada) i disseny (establir l'organització de torn, horari i descansos preceptius) dels llocs de treball -d'acord a les necessitats productives que s'estableixin, les normatives legals vigents i considerant la disposició pressupostària-, de les diferents empreses/centres.
- Manteniment de l'estructura dels llocs de treball de les diferents empreses/centres.
- Configuració i sol·licitud de contractacions
- Planificació i manteniment dels calendaris de treball.
- Gestionar mensualment les diferents incidències (absències, variables, finalitzacions de contracte, etc..) i la seva vinculació amb el procés de nòmina.
- Control d'absències i ajust de jornada laboral anuals.
- Suport tècnic, formació, assessorament i acompanyament als comandaments i d'altres professionals en la implementació dels processos vinculats a l'administració i gestió del personal que els impliquin, en tant que funcions de lideratge
- Assessorament en relació a l'aplicació dels diferents convenis col·lectius d'aplicació a cada empresa/centre..
- Control i assessorament en la política interna de RH de cada empresa (convocatòries, mobilitats i promocions professionals).
- Participar en el procés d'assignació, seguiment i avaluació dels resultats de les DPO, en allò vinculat al procés de càlcul.
- Gestió i aplicació del procés Carrera Professionals dels Grups 3 al 7.
- Altres tasques pròpies del lloc de treball com l'anàlisi de dades, emissió d'informes, complementació d'enquestes, gestió de vagues, etc...
TERMINI DE PRESENTACIÓ: 17 de gener de 2022
CANDIDATS/ES INTERESSATS/DES:
Entra a la web www.ssibe.cat - borsa de treball, clica damunt l'oferta de treball que correspon i clica damunt a la pestanya "INSCRIURE'M EN AQUESTA OFERTA" - cal omplir tots els camps i adjuntar CV actualitzat, carta de motivació, còpia de la titulació i certificació de les accions formatives detallades en el currículum -tot en un sol document .pdf (màxim 20MB). Referència: SSIBE-TUGR
NORMATIVA DE COMPLIMENT EN MATÈRIA DE PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL DEL GRUP SSIBE 2020
De conformitat amb l'establert al Reglament (UE) del Parlament Europeu i del Consell de 27, d'abril de 2016, (RGPD) i a la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre de Protecció de Dades Personals i garanties de drets digitals li facilitem la següent informació en relació al tractament de les dades personals que facilitin les persones aspirants;
Responsable: Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, AIE
Finalitat: Gestionar els processos de selecció objecte de convocatòries i d' informar de futures ofertes laborals..
Legitimació: Consentiment de l'interessat/da.
Destinataris: No està prevista la cessió de dades a tercers, tret d'obligació legal i a altres empreses del Grup SSIBE o estiguin gestionades per alguna de les empreses que el composen.
Termini conservació: Un any
Drets: Pot exercir els seu drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat i limitació del tractament dirigint-se a l'Àrea Jurídica C. Hospital, 17-19; 2ª planta de Palamós (17230) o mitjançant correu electrònic a areajuridica(ELIMINAR)@ssibe.cat.
Més informació: Pot consultar informació addicional i més detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web www.ssibe.cat