Tècnic per a l'Àrea de Gestió de Clients

Referència:
HCCB - TÈCNIC_GC

Data de publicació:

Termini de presentació de sol·licituds:

Finalitzada

Resolució convocatòria interna/externa Tècnic/a Àrea Gestió de Clients

CONVOCATÒRIA INTERNA/EXTERNA D’UN/A TÈCNIC PER A L’ÀREA DE GESTIÓ DE CLIENTS – HOSPITAL CLINIC COSTA BRAVA

L'Hospital Clínic Costa Brava, ubicat a Palamós, població situada al bell mig de la Costa Brava, ofereix serveis destinats a revisar la salut, orientar i solucionar tots els problemes que es puguin detectar, mitjançant un estudi personalitzat de cada pacient i les seves circumstàncies.

Ofereix les especialitats de Pediatria, Ginecologia, Urologia, Rehabilitació, Farmàcia, Oftalmologia, Nefrologia, Cirurgia Digestiva, Cirurgia Plàstica, Otorrinolaringologia, Medicina Interna, Anestesia i Reanimació, Laboratori clínic, Cirurgia Ortopèdica i Traumatologica, Reumatologia i Unitat de diagnòstic per la imatge.

Disposa d'un servei integral de suport mèdic esportiu amb un equip professional multidisciplinari que incorpora la figura del preparador personal com a la millor eina per a la prevenció.

Disposa d'un servei de traducció per facilitar una bona relació metge-pacient.

S'OFEREIX

  • Contractació laboral indefinida a jornada completa (1654 h/a).
  • Incorporació immediata
  • Sou segons II Conveni Col·lectiu de Treball dels Hospitals d'Aguts, Centres d'Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental, concertats amb el Servei Català de la Salut.

REQUISITS

  • Titulació universitària, preferentment en l'àmbit de les ciències socials (Grau en màrqueting i direcció comercial, Grau en Turisme...) o d'humanitats (Grau en Traducció i Interpretació...).
  • Domini alt de la llengua anglesa i coneixement d'altres llengües (francès, alemany, italià...)
  • Habilitats comunicatives, de promoció i de relació interpersonal
  • Maneig d'eines ofimàtiques a nivell d'usuari

ES VALORARÀ

  • Experiència demostrable en àmbits similars, preferiblement al sector sanitari.
  • Capacitat d'orientació i atenció al client.
  • Capacitat de negociació.
  • Capacitat d'organització, planificació i priorització del treball.
  • Capacitat de resolució de problemes.
  • Capacitat de treball en equip.

FUNCIONS

  • Difondre els serveis de l'Hospital Clínic Costa Brava a la població del Baix Empordà i a la població estacional forana a través d'accions de promoció.
  • Compartir l'activitat d'atenció al públic, administració assistencial, programació i facturació amb la resta de l'equip.
  • Programar l'activitat assistencial.
  • Acompanyar als clients en la seva relació administrativa amb les entitats asseguradores i els professionals sanitaris.
  • Facilitar la tramitació de documentació amb les entitats asseguradores.
  • Atendre els usuaris dels serveis de l'Hospital Clínic Costa Brava.
  • Donar suport a les societats professional que presten serveis sanitaris en el nostre centre.