Convocatòria interna/externa Administratiu/va Departament Recursos Humans

Referència:
SSIBE-ADMRH

Data de publicació:

Termini de presentació de sol·licituds:

Finalitzada

CA - Resolució convocatòria Administratiu servei de contractació - Departament RH

El Departament de Recursos Humans de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà necessita incorporar un/a Administratiu/va.

S'OFEREIX:

▪ Contractació laboral indefinida a jornada completa (1.620h/a).

▪ Sou segons Grup Professional 6.1 Nivell 1 (Personal de Gestió i Serveis) del III Conveni Col·lectiu de Treball dels Hospitals d'Aguts, Centres d'Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental, concertats amb el Servei Català de la Salut. I a valorar segons trajectòria professional.

▪ Horari en torn de matí i una tarda setmanal

▪ Incorporació immediata.

▪ Programa actiu de formació continuada i reciclatge.

REQUISITS:

Formació:

▪ CFGS o FP-II Branca administrativa o Batxillerat.

▪ Coneixements d'ofimàtica nivell avançat (Microsoft Excel, Word, PowerPoint).

Experiència:

▪ Experiència mínima d'un any en l'àmbit de gestió de gestió de Recursos Humans. Perfil de competències específiques

▪ Habilitats de treball en equip, esperit de cooperació i empatia.

▪ Actitud proactiva i voluntat de creixement professional

▪ Adaptació als canvis i flexible en processos evolutius

▪ Discreció i bon tracte.

▪ Capacitat d'organització, planificació del propi treball i coordinació amb l'equip. ▪ Atenció concentrada i distribuïda, rigorositat.

▪ Capacitat de treball sota pressió.

▪ Habilitats comunicatives, assertivitat i persuasió.

▪ Persona amb compromís professional amb la Institució i amb la feina, voluntat de millora i formació contínua.

▪ Orientació al client intern.

ES VALORARÀ:

▪ Grau en Relacions Laborals, Ciències del Treball o Dret.

▪ Coneixements de programes informàtics de Recursos Humans.

▪ Formació complementària i coneixements en l'àmbit de Recursos Humans.

FUNCIONS:

▪ Estreta coordinació amb la resta de l'equip del propi Departament de Recursos Humans o d'altres àrees que participin dels mateixos processos, participant del mateix objectiu i resultat comú.

▪ Tasques específiques de l'àrea de contractació, en concret: tràmit d'afiliació a la Seguretat Social -altes, baixes i variacions de contractes-, edició digital dels contractes de treball, ús, gestió i tramitació a través de les diverses plataformes de l'Administració que correspongui -Siltra, Contrat@, Delt@, Certific@-, gestió de comunicats d'alta i baixa d'IT/AT, domini del programari de RH, realització de certificats diversos, explotació de dades, etc.

▪ Totes les altres que se'n puguin derivar i provinents d'altres àrees, amb coordinació i mostra de flexibilitat.

TERMINI DE PRESENTACIÓ: 10 de gener de 2024

CANDIDATS/ES INTERESSATS/DES:

Entra a la web www.ssibe.cat - borsa de treball, clica damunt l'oferta de treball que correspon i clica damunt a la pestanya "INSCRIURE'M EN AQUESTA OFERTA" - cal omplir tots els camps i adjuntar CV actualitzat, carta de motivació, còpia de la titulació i certificació de les accions formatives detallades en el currículum -tot en un sol document .pdf (màxim 20MB).

Referència: SSIBE-ADMRH

Per a més informació telefoneu al 972 60.92.39 i demaneu per la Sra. Dolors Margarit o bé al correu electrònic recursoshumans@ssibe.cat (Departament de Recursos Humans).

Palamós, 18 de desembre de 2023