Convocatòria Auxiliar Polivalent per a l'Àrea de Gestió de Clients

Referència:
HCCB-AUXPOL

Data de publicació:

Termini de presentació de sol·licituds:

Finalitzada

CA - Resolució convocatòria externa Auxiliar Polivalent Àrea Gestió de Clients

L'Hospital Clínic Costa Brava, ubicat a Palamós, població situada al bell mig de la Costa Brava, ofereix serveis destinats a revisar la salut, orientar i solucionar tots els problemes que es puguin detectar, mitjançant un estudi personalitzat de cada pacient i les seves circumstàncies.

Ofereix les especialitats de Pediatria, Ginecologia, Urologia, Rehabilitació, Farmàcia, Oftalmologia, Nefrologia, Cirurgia Digestiva, Cirurgia Plàstica, Otorinolaringologia, Medicina Interna, Anestesia i Reanimació, Laboratori clínic, Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia, Reumatologia i Unitat de diagnòstic per la imatge.

Disposa d'un servei integral de suport mèdic esportiu amb un equip professional multidisciplinari que incorpora la figura del preparador personal com a la millor eina per a la prevenció.

Disposa d'un servei de traducció per facilitar una bona relació metge-pacient.

S'OFEREIX:

  • Contractació laboral indefinida a temps parcial (992 h/anuals)
  • Incorporació immediata.
  • Sou segons II Conveni Col·lectiu de Treball dels Hospitals d'Aguts, Centres d'Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental, concertats amb el Servei Català de la Salut.

REQUISITS:

  • FP-I Auxiliar Infermeria o CFGM Tècnic en cures d'auxiliar d'infermeria
  • Coneixement del centre i serveis que s'ofereixen, i experiència de relació amb Entitats de cobertura sanitària diversa (mutual, federativa...)
  • Coneixements i maneig alt del paquet d'office i dels programes propis de programació assistencial.
  • Flexibilitat horària.
  • Coneixements en la realització de proves d'esforç esportives.
  • Coneixements en la realització d'ergo-espirometries.                                                                                                     

ES VALORARÀ:

Perfil competencial

  • Capacitat d'orientació i atenció al client.
  • Capacitat d'organització, planificació i priorització del treball.
  • Capacitat de resolució de problemes.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Habilitats comunicatives, de promoció i de relació interpersonal.
  • Coneixement de llengües estrangeres.
  • Coneixements tècnics en imatge per al diagnòstic.

FUNCIONS:

  • Difondre els serveis de l'Hospital Clínic Costa Brava a la població del Baix Empordà i a la població estacional forana a través d'accions de promoció.
  • Compartir l'activitat d'atenció al públic, administració assistencial, programació i facturació amb la resta de l'equip.
  • Programar l'activitat assistencial.
  • Acompanyar als clients en la seva relació administrativa amb les entitats asseguradores i els professionals sanitaris.
  • Facilitar la tramitació de documentació amb les entitats asseguradores.
  • Atendre els usuaris dels serveis de l'Hospital Clínic Costa Brava.
  • Donar suport a les societats professional que presten serveis sanitaris en el nostre centre.

TERMINI DE PRESENTACIÓ: 11 de juliol de 2019

CANDIDATS/ES  INTERESSATS/DES:

Entra a la web www.ssibe.cat - borsa de treball,  clica damunt l'oferta de treball que correspon i clica damunt a la pestanya "INSCRIURE'M EN AQUESTA OFERTA" - cal omplir tots els camps i adjuntar CV actualitzat i carta de motivació -en un sol document .pdf (màxim 20MB). Referència: HCCB-AUXPOL

Per a més informació,  

972 60.92.39 - recursoshumans(ELIMINAR)@ssibe.cat (Sra. Dolors Margarit)