Convocatòria Graduats/des en Infermeria - Atenció Primària

Referència:
HP-INFPRIMÀRIA

Data de publicació:

Termini de presentació de sol·licituds:

Finalitzada

La Fundació Hospital de Palamós forma part de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, que inclou l'atenció primària, atenció especialitzada i atenció sociosanitària.

Pel que fa a l'àmbit de l'atenció primària, la Fundació Hospital de Palamós gestiona 4 àrees bàsiques de salut del Baix Empordà: Palamós, Palafrugell, La Bisbal d'Empordà i  Torroella de Montgrí, així com els consultoris que depenen d'elles.

Es disposa de l'acreditació de Unitat Docent Multiprofessional d'Atenció Familiar i Comunitària.

S'OFEREIX:

ABS Torroella de Montgrí:

  • 1 plaça a jornada completa (1620 h/a) en torn de matí/tarda.

ABS Palafrugell:

  • 1 plaça a jornada parcial (1300 h/a) sense contingent i en torn de matí/tarda.

ABS Palamós:

  • 2 places a jornada completa (1620 h/a) gestora de casos/gestora residències.
  • Sou segons II Conveni Col·lectiu de Treball dels Hospitals d'Aguts, Centres d'Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental, concertats amb el Servei Català de la Salut
  • Incorporació immediata
  • Programa actiu de formació continuada i reciclatge

REQUISITS:

  • Títol de Graduat/da o Diplomat/da en Infermeria
  • Disponibilitat horària.
  • Es poden presentar els/les residents de 2n any d'Infermeria Familiar i Comunitària.

ES VALORARÀ:

  • Disposar de l'especialitat d'atenció familiar i comunitària
  • Informàtica a nivell d'usuari.
  • Idoneïtat del perfil en relació al lloc de treball.
  • Carnet de Conduir i vehicle propi
  • Mobilitat geogràfica dins l'àmbit comarcal

Perfil professional

  • Discreció i bon tracte.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Capacitat de resolució de problemes, organització del propi treball i responsabilitat del mateix.
  • Optimització dels recursos disponibles.
  • Capacitat per treballar amb la comunitat.

FUNCIONS I RESPONSABILITATS:

  • Garantir la continuïtat de les cures durant tot el procés assistencial al lloc més adequat (domicili o Centre de Salut).
  • Mantenir actualitzat el pla de cures i la informació del procés assistencial en la història clínica de cada pacient, així com gestionar les cures de la població amb la visió d'apoderament de la mateixa.
  • Col·laborar amb els professionals d'altres serveis assistencials en el seguiment dels usuaris i dels pacients.
  • Treballar amb l'evidència científica disponible per millorar la salut dels pacients i de la comunitat.
  • Fer la captació i el seguiment de les persones en situació de risc psicosocial i derivar-les als serveis pertinents.
  • Desenvolupar activitats de promoció i educació per a la salut, prioritzant les intervencions preventives a col·lectius d'especial interès.
  • Garantir la confidencialitat de la informació a la qual tingui accés i el respecte a la intimitat i la privacitat dels pacients durant l'assistència.
  • Participar a l'assoliment dels objectius comuns establint fórmules de col·laboració i compartint informació.
  • Gestionar de manera eficient el temps per desenvolupar l'activitat assistencial, docent i investigadora.
  • Fer i participar de les sessions clíniques periòdicament amb la resta dels professionals.
  • Participar de la salut comunitària amb els actius de la comunitat.

TERMINI DE PRESENTACIÓ: Fins el dia 15 de febrer de 2021.

CANDIDATS/ES  INTERESSATS/DES:

Entra a la web www.ssibe.cat - borsa de treball,  clica damunt l'oferta de treball que correspon i clica damunt a la pestanya "INSCRIURE'M EN AQUESTA OFERTA" - cal omplir tots els camps i adjuntar CV actualitzat, carta de motivació, còpia de la titulació i certificació de les accions formatives detallades en el currículum -tot en un sol document .pdf (màxim 20MB).

Referència: HP-INFPRIMÀRIA

Per a més informació, 

972 60.92.39 - recursoshumans(ELIMINAR)@ssibe.cat (Sra. Dolors Margarit)

DEPARTAMENT DE RECURSOS HUMANS

Palamós, 5 de febrer de 2021

NORMATIVA DE COMPLIMENT EN MATÈRIA DE PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL DEL GRUP SSIBE 2020

De conformitat amb l'establert al Reglament  (UE) del Parlament Europeu i del Consell de 27, d'abril de 2016, (RGPD) i a la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre de Protecció de Dades Personals i garanties de drets digitals li facilitem la següent informació en relació al tractament de les dades personals que facilitin les persones aspirants;

Responsable:   Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, AIE

Finalitat:          Gestionar els processos de selecció objecte de convocatòries i d' informar de futures ofertes laborals..

Legitimació:    Consentiment de l'interessat/da.

Destinataris:    No està prevista la cessió de dades a tercers, tret d'obligació legal i a altres empreses del Grup SSIBE o estiguin gestionades per alguna de les empreses que el composen.

Termini conservació:  Un any

Drets:   Pot exercir els seu drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat i limitació del tractament dirigint-se a l'Àrea Jurídica C. Hospital, 17-19; 2ª planta de Palamós (17230) o mitjançant correu electrònic a areajuridica(ELIMINAR)@ssibe.cat.

Més informació: Pot consultar informació addicional i més detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web www.ssibe.cat