112
El telèfon 112 dóna resposta a qualsevol situació d'emergència
Quan tinguis un dubte, consulta o problema de salut que no sigui una emergència, pots trucar al telèfon 061 CatSalut Respon. En funció del que et passi t'ajudaran i et diran què has de fer, i si cal, a quin centre has d'acudir.
Telèfon 061 CatSalut Respon.
Les urgències es classifiquen en diferents nivells.
Nivells d'urgència
-
1
Reanimació Risc vital immediat
-
2
Emergència Situació d'alt risc
-
3
Urgent Necessitat de múltiples exploracions i estabilitat fisiològica
-
4
Menys urgent Necessitat d'exploració i diagnòstic
-
5
No urgent Visita que podria realitzar-se amb cita prèvia o bé a urgències del CAP
Si tens un problema de salut menys urgent o no urgent (nivells 4 o 5) t’atendrem al Centre d’Atenció Primària
Quan arribis al CAP caldrà que vagis a admissió, et farem triatge i hauràs d'esperar a la sala d'espera .
Admissió
En arribar al CAP, informa a l'admissió sobre el teu problema de salut; registrarem les teves dades i el motiu de visita.
Recorda que si vens per sistema públic ens caldrà la teva Targeta Sanitària Individual (TSI) o la teva Targeta Individual Cuida'm (TSI Cuida'm).
I si vens per un accident laboral, de trànsit o esportiu, o bé si vens per mútua, et demanarem les dades de la teva assegurança.
Triatge o classificació
Un professional qualificat valorarà si requereixes ser visitat per l'equip d'urgències o bé si et programem una visita amb el teu metge de família o pediatre (en cas de nens) en 24 o 48 hores.
L'ordre en què t'atendrem serà per criteri de gravetat i no per ordre d'arribada.
Sala d'espera
A la sala d'espera t'informem del temps d'espera dels nostres centres i també al web. Consulta'l abans d'adreçar-te al CAP.
Al CAP hi ha servei de màquines de beguda i menjar.
Si tens un problema de salut urgent o una emergència (nivell 1 o 2 o 3) t’atendrem a l’Hospital
El Servei d'Urgències de l'hospital està obert 24 hores tots els dies l'any.
On està?
A la planta 1. L'accés és pel C/ Pompeu Fabra.
Si vens amb cotxe et pots acostar fins a la mateixa entrada. Després hauràs d'anar a l'aparcament.
Admissió
En arribar, registrarem les teves dades i el motiu de visita.
Recorda que si vens per sistema públic ens caldrà la teva Targeta Sanitària Individual (TSI) o la teva Targeta Individual Cuida'm (TSI Cuida'm).
I si vens per un accident laboral, de trànsit o esportiu, o bé si vens per mútua, et demanarem les dades de la teva assegurança.
A l'admissió també et posarem un braçalet identificatiu per a la teva seguretat.
Classificació de pacients o triatge
En pocs minuts t'avisarem que passis a triatge on un professional qualificat et classificarà segons la gravetat. També tindrem en compte si ets un adult o un nen.
L'ordre en què t'atendrem serà per criteri de gravetat i no per ordre d'arribada.
Hi ha dos circuits: l'intern (assistències urgents) i l'ambulatori (per a les assistències menys urgents o no urgents).
Sala d'espera
A la sala d'espera t'informem del temps d'espera dels nostres centres i també al web. Consulta'l abans d'adreçar-te a l'hospital.
Hi ha servei de màquines de beguda, menjar i cafè i telèfon públic i si et cal, a la planta 0 hi ha la cafeteria.
Acompanyants
Al circuit ambulatori no es permet l'entrada d'acompanyants, excepte si es tracta d'un nen o de pacients amb la TSI cuida'm.
Al circuit intern es permet sempre a un acompanyant quan el pacient ja està al box.
- Descarrega’t la guia d’hospitalització
- Descarrega’t l’App SSIBE
- Consulta el temps d'espera
- Consulta o descarrega't els serveis d'atenció continuada a la comarca (català i castellà)
- Consulta l'aparcament recomanat