Enquestes de satisfacció
Enquesta CatSalut atenció urgent hospitalària 2013
D’acord amb aquesta enquesta obtenim una puntuació mitjana de satisfacció de 8,44 sobre 10, que ha millorat en relació al 2010 (8,13) i que se situa per sobre de Catalunya (8,19).
El 85,6% de les persones enquestades, en cas de poder escollir, tornarien al centre. I aquest resultat ha millorat en relació al 2010 (81%), situant-se per sobre del percentatge de Catalunya (83%)
L’enquesta obté valors d’excel·lència (preguntes que superen el 90% de valoracions positives) en 9 preguntes:
• els acompanyants varen poder estar amb vostè
• respecte a la intimitat
• tracte personal d’infermeria, facultatius i zeladors
• explicació del perquè de l’ingrés
• si es van entendre les explicacions
• informació entenedora
• informació sobre les proves
Les preguntes que obtenen valors estàndards (entre el 75 i el 90% de valoracions positives) són:
• comoditat sala espera i llitera
• condicions del lloc on va ser atès
• temps d’espera pel metge
• temps dedicació del metge
• temps total a urgències
• disposició per escoltar-lo
• sensació d’estar en bones mans
• informació malaltia
• informació coherent
• no explicar coses davant de tothom
• organització del servei
• van resoldre el motiu
I les àrees de millora són (menys del 75% de valoracions positives):
• informació del temps d’espera
• mentre esperava algú vigilava com es trobava
• permís per informar a la família
Enquesta CatSalut embaràs, part i puerperi 2013
En relació a l’última enquesta de satisfacció de l’embaràs, part i puerperi, obtenim una puntuació mitjana de satisfacció de 8,44 sobre 10, que millora en relació a la puntuació de l’any 2010 (8,13) i que se situa pròxim a la de Catalunya (8,19).
El 86,6% de les enquestades, en cas de poder escollir, tornarien al centre. I aquest resultat ha disminuït en relació al 2010 (90%), en canvi se situa per sobre del percentatge de Catalunya (84,6%)
L’enquesta obté valors d’excel·lència (preguntes que superen el 90% de valoracions positives) en 15 preguntes (d’un total de 28):
• les instal·lacions del centre
• haver d’anar a l’hospital pel seguiment
• poder triar la persona acompanyant
• respecte a la intimitat
• ajuda pel dolor en el part
• si s’entenien les explicacions
• tracte personal dels/ de les metges/esses infermera/es i llevadors/es
• mateixos criteris dels professionals durant tot el procés
• seguiment i control de tot el procés
Les preguntes que obtenen valors estàndards (entre el 75 i el 90% de valoracions positives) són:
• informació sobre el seguiment de l’embaràs
• com valora l’estada a l’hospital
• seguiment del fill/a
• ajuda dolor en el postpart
• informació per després del part
• seguiments del puerperi
• estar en bones mans durant el puerperi
I les àrees de millora són (menys de 75% de valoracions positives):
• informació suficient embaràs
• informació suficient de les proves que li van fer
• informació suficient del part i del postpart
Enquesta CatSalut rehabilitació ambulatòria 2013
Els resultats indiquen un alt nivell de satisfacció entre els/les usuaris/àries amb valors d’excel·lència en 10 dels 19 ítems de l’enquesta.
En relació a l’enquesta de satisfacció rehabilitació ambulatòria obtenim una puntuació mitjana de satisfacció de 7,9 sobre 10, que se situa pròxim a la de Catalunya (8).
El 87,8% de les persones enquestades, en cas de poder escollir, tornarien al centre, situant-se aquest resultat per sobre del percentatge de Catalunya (86,1%)
L’enquesta obté valors d’excel·lència (preguntes que superen el 90% de valoracions positives) en 10 preguntes d’un total de 21 preguntes:
• informació del cas en la primera visita
• professionals per atendre dubtes en les sessions
• informació entenedora
• tracte dels/de les metges/esses, fisioterapeutes i personal administratiu
• neteja de les instal·lacions
• coherència de la informació
• sensació d’estar en bones mans
• informe final a l’acabar la rehabilitació
Les preguntes que obtenen valors estàndards (entre el 75 i el 90% de valoracions positives) són:
• temps d’espera per començar les sessions
• explicació sobre el procés
• temps de dedicació dels professionals
• disposició del professional de referència durant el procés
• condicions dels aparells i materials
• coordinació entre els professionals
• capacitat per escollir o canviar horaris
I les àrees de millora són (menys del 75% de valoracions positives):
• quantitat de persones durant les sessions
• millora proporcionada pel tractament