Emporsis serveis informàtics
• Canvi de programa de Recursos Humans. Programa Integro.
• Canvi de programa de Laboratori. Aquest ha representat la implementació del codi de barres des d’origen, per això s’han instal·lat impressores d’etiquetes específiques a tots els punts d’extracció.
• Desplegament de la monitorització dels sistemes informàtics i de la plataforma per tenir inventariat de forma automàtica tot l’equipament de la xarxa de SSIBE.
• Implementació de les pantalles informatives del directori de serveis a cada CAP
• Actualització del programari de gestió de l’ICO (ESPOQ2). Aquest ha suposat un desplegament de dispositius mòbils i lectors de codis de barres per tal de garantir la traçabilitat dels tractaments i la medicació
• Implementació de l’estació de treball mòbil en els carros medicació com a prova pilot alternativa als tablets actuals
• Accessibilitat a les intranets de FGSURIS i PFGG des del seu web públic
• noves normatives (ICAM, IT)
• serveis de HC3: serveis a La meva Salut, informes
• nous sistemes de facturació i pagament del CatSalut (farmàcia)
• seguretat del Banc de sang, dades CMBD, nou sistema d’agrupació de DRG. Ordres mediques Llistes d’espera, programa SEM, sincronitzacions SNS amb l’expedient, nova versió ICO…
• Nous informes de Quadre de Comandament per àrees: farmàcia, parts, UCSI i enquesta post-cma
• Informes per als professionals d’atenció primària per al seguiment mèdic dels pacients que tenen assignats
• Modificació Informe Cronicitat
• Nou informe de IT
• Nous informes de prescripcions amb interaccions i de fàrmacs evitables
S’han rebut un total de 6.340 peticions. Això representa un increment d’un 10% respecte l’any anterior, i una mitjana de 24,46 incidències per dia laborable.
El 46,99% d’aquestes peticions venen de l’Hospital, el 19,83% són peticions de les ABS, un altre 20,43% dels Serveis Centrals de SSIBE, un 7,24 de Palamós Gent Gran i la resta d’altres centres del grup.
El 70,54% de les incidències s’han resolt el mateix dia de la notificació, el 17,35% es resolen en un termini d’entre un i set dies, i el 12,12% restant es resol en més de set dies.