fes clic per a tancar la imatge

Memòria de sostenibilitat 2015

Emporsis serveis informàtics

Canvis i millores de sistemes informàtics

 Canvi de programa de Recursos Humans. Programa Integro.
 Canvi de programa de Laboratori. Aquest ha representat la implementació del codi de barres des d’origen, per això s’han instal·lat impressores d’etiquetes específiques a tots els punts d’extracció.
 Desplegament de la monitorització dels sistemes informàtics i de la plataforma per tenir inventariat de forma automàtica tot l’equipament de la xarxa de SSIBE.
 Implementació de les pantalles informatives del directori de serveis a cada CAP
 Actualització del programari de gestió de l’ICO (ESPOQ2). Aquest ha suposat un desplegament de dispositius mòbils i lectors de codis de barres per tal de garantir la traçabilitat dels tractaments i la medicació
 Implementació de l’estació de treball mòbil en els carros medicació com a prova pilot alternativa als tablets actuals
 Accessibilitat a les intranets de FGSURIS i PFGG des del seu web públic

Adaptacions i millores del programari Gavina

 noves normatives (ICAM, IT)
 serveis de HC3: serveis a La meva Salut, informes
 nous sistemes de facturació i pagament del CatSalut (farmàcia)
 seguretat del Banc de sang, dades CMBD, nou sistema d’agrupació de DRG. Ordres mediques Llistes d’espera, programa SEM, sincronitzacions SNS amb l’expedient, nova versió ICO…

Adaptació i nous informes assistencials

 Nous informes de Quadre de Comandament per àrees: farmàcia, parts, UCSI i enquesta post-cma
 Informes per als professionals d’atenció primària per al seguiment mèdic dels pacients que tenen assignats
 Modificació Informe Cronicitat
 Nou informe de IT
 Nous informes de prescripcions amb interaccions i de fàrmacs evitables

Incidències ateses al centre de serveis de suport a l’usuari

S’han rebut un total de 6.340 peticions. Això representa un increment d’un 10% respecte l’any anterior, i una mitjana de 24,46 incidències per dia laborable.
El 46,99% d’aquestes peticions venen de l’Hospital, el 19,83% són peticions de les ABS, un altre 20,43% dels Serveis Centrals de SSIBE, un 7,24 de Palamós Gent Gran i la resta d’altres centres del grup.

El 70,54% de les incidències s’han resolt el mateix dia de la notificació, el 17,35% es resolen en un termini d’entre un i set dies, i el 12,12% restant es resol en més de set dies.

2015-emporsis
© 2015 SSIBE
Fotografia de portada: M. Flores.

Agraïm la col·laboració de Francesc Tauler i Núria Clara que, d'una forma desinteressada,
han aportat part del material fotogràfic que confereix aquesta memòria.

Navegadors recomanats per a una correcta navegació:
Chrome i Firefox