Enquestes de satisfacció
Enquesta SSIBE de satisfacció servei de diagnòstic de la imatge 2015
Obtenim una puntuació mitjana de satisfacció de 8,42 sobre 10.
El 95,1% de les persones enquestades, en cas de poder escollir, tornarien al centre.
Les àrees de millora identificades són:
• la informació sobre les proves que li havien de fer
• facilitat perquè li donin visita per al dia que a vostè li va bé
• la comoditat de la sala d’espera
• els professionals es van identificar
• la informació en el moment de fer-se la prova
• els metges, tècnics parlaven davant seu com si no hi fos
Pel que fa als resultats obtinguts relatius a la comoditat de la sala d’espera (excés de soroll), es preveu canviar el sostre per plaques absorbents de soroll, es col·loquen rètols demanant silenci i es baixarà el volum de la megafonia.
Referent a la informació, es demana als professionals de reforçar les explicacions sobre la prova a realitzar en el moment de la petició.
En relació a la identificació dels professionals es proposa revisar el disseny de les targetes identificatives.
Enquesta SSIBE de satisfacció usuaris dependència 2015
Palafrugell Gent Gran
Obtenim una puntuació mitjana de satisfacció de 8,3 sobre 10.
El 88,8% de les persones enquestades, en cas de poder escollir, tornarien al centre.
Els resultats indiquen que les àrees de menjar i bugaderia han millorat i que la informació és una àrea de millora.
Palamós Gent Gran
Obtenim una puntuació mitjana de satisfacció de 8,3 sobre 10.
El 97,7% de les persones enquestades, en cas de poder escollir, tornarien al centre.
Els resultats indiquen que les àrees de menjar i bugaderia han millorat.
Sant Feliu Gent Gran
Obtenim una puntuació mitjana de satisfacció de 8,6 sobre 10.
El 97,8% de les persones enquestades, en cas de poder escollir, tornarien al centre
Els resultats indiquen que la informació és una àrea de millora.
Residència Surís Gent Gran
Obtenim una puntuació mitjana de satisfacció de 8,7 sobre 10.
El 88% de les persones enquestades, en cas de poder escollir, tornarien al centre
Els resultats indiquen que hi ha dues àrees que han millorat: horaris del centre i els temps que s’ha d’esperar l’usuari quan demana als professionals.
Enquesta CatSalut atenció especialitzada ambulatòria 2014
D’acord amb aquesta enquesta obtenim una puntuació mitjana de satisfacció de 8,14 sobre 10.
El 88,8% de les persones enquestades, en cas de poder escollir, tornarien al centre.
Les àrees de millora detectades han estat: el temps d’espera entra sol·licitud i data de visita i la quantitat de persones sala d’espera.
Per millorar la quantitat de persones a la sala d’espera es passen consultes en horari de tardes.